onsdag 3 juni 2009

Onsdag den 3/6




Här kommer lite färsk information om vad som händer i Falkenbergs skatepark. I måndags skrev jag en lista över saker som skulle göras under denna veckan. Och lite utav det står ju faktiskt färdigt borta på Vallarna nu.
Vikingblocken är på sin rätta plats tillsammans med betongplatån. Här saknas dock lite go gegga mellan alla skarvar runt blocken.
Rollin/diket börjar ta form och där har nu dykt upp ett loveseat (som jag precis lärt mig att det heter) med en platta vikingblock på. Blocket sitter inte på sin rätta plats men det är nog på gång. Och så har det gjutits lite plana ytor. Den största är den mellan flatcurben och chinabanken som ni ser på bilden. Även en liten plan yta precis nedanför rollin/diket är också gjuten.
Idag Torsdag så vet jag inte hur byggplanerna ser ut. Vad de håller på att jobba fram återstår att se. Men en sak vet jag och det är att vi skall ha byggmöte idag. Så får jag veta nått om vad som är på gång i övrigt och om det sker några gjutningar idag så kommer ni få mer information om detta, var så säkra.
//Kalle

1 kommentar:

  1. Ser sjuuukt bra ut. Ben Schroeder är en klippa :-)

    SvaraRadera