måndag 22 juni 2009

Har ni sett på maken...



Nu är Chinabanken färdig. Detta är det coolaste jag någonsin skådat i en skatepark. Ganska svår skatead men så jävla roligt ändå och så vacker att titta på. Har ju dock inte testat att åka upp på den utan bara hållt till i böjen, då toppen har gjutits nu på morgonen. Men det här kommer att bli riktigt bra och just nu så sticker den ut mest av allt på hela anläggningen. Jag tror jag är kär...
Det har även gjutits en "sadel" som man även kan använda som rollin. Denna kommer att gjutas färdigt nu i eftermiddag samt den lilla flisen i den höga quarterpipen som ni kan se i förra inlägget.
Imorgon kommer det vara en form dag. Då skall poolen börjas på med en ny del och kanske även lite andra saker. Jag skall försöka hålla er uppdaterade.
//Kalle

8 kommentarer:

  1. TJUSIGT VÄRRE!!!!

    MVH MAGNUS VÄXJÖ

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vi ska fara förbi Falkenberg nu på Lördag så jag undrar var den ligger. Det vore kul och kika lite grann !
    MVH/PG

    SvaraRadera
  3. När ska det vara klart?
    Hoppas komma förbi ngn gång i juli/augusti...

    SvaraRadera
  4. Mera bilder, vad annars är en blogg om bygget av en skatepark till för ????

    SvaraRadera
  5. Här är fler bilder http://callemedse.blogg.se/2009/june/fran-skatt-till-skajt.html
    ska bli kul att besöka den färdig och fylld med sk8are
    calle

    SvaraRadera
  6. Ben Schroeder is amazing! He is the one and only one that Designed that China Bank and all the rest. Checkout his sites; www.ben10schroeder.com / www.locomotivework.com

    SvaraRadera