måndag 25 maj 2009

Måndag den 25/5


Nu är jag ikapp med tiden igen. Dagsfärskt inlägg kommer här.
Idag har det gjutits en liten ramp upp för hubban. Så man kan köra upp för denna. Jag är fortfarande lite skeptisk till detta lilla projekt men det blir säkert bra i slutändan. Jag tänker att man kan inte gå av rakt fram och inga reverts åt det hållet. Men allt har ju både för och nackdelar. Man kan ju göra schysta manuals och kidsen lär gilla det.
Den andra stora nyheten för dagen är att chinabanken som skall ha plattor i sig har påbörjats på riktigt. Första betongen är nämligen på plats. Här är jag lite rädd för lutningen. Kolla på bilden och sen kan ni ju döma själva. Men jag tycker nog att det är i brantaste laget. Men återigen så litar jag på Ben och Co att det blir bra i slutet. De är nämligen också medvetna om detta.
Imorgon så skall nästa projekt sättas i rullningen men mer om det imorgon.
Väl mött då.
//Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar