tisdag 19 maj 2009

Tisdag 19/5

Dagens blogg inlägg har lite bilder med sig. Skåda och njut.
Idag har det gjutits en bank som ligger jämte Hubba ledgen. Jag och min kära bror Oscar frågade arbetarna lite försiktig vart räcket som skall sitta mitt emellan eurogapet och hubban tagit vägen? Och ingen ville kännas vid något räcke. Men till sist så fick vi rätsida på problemet, räcket var inte glömt utan kommer sättas dit i efterhand.Detta räcke kommer att vara precis som formen på hubban alltså sluttandes nerför och horisontellt uppe på flaten.

Arbetet med speedbumpen har fortsatt och innan helgen skall även denna vara gjuten.
Jag missade lite bilder igår så jag kastar även in en bild på banken med eurogapet.
Imorgon är det byggmöte klockan 10.00. Så förhoppningsvis kommer jag ha lite mera information om hur bygget går och vilka ramar som måste hållas.
Väl mött då.
//Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar